محصولات کابل زره دار

فروش و ارائه مستقيم کلیه محصولات کابل زره دار تمامی برند ها در فروشگاه فني و تخصصی سيم و كابل یکتا صنعت ! با مطالعه توضیحات و بهره‌گیری از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان ما محصول مورد نیاز خود را انتخاب و سفارش دهید.

لیست قیمت کابل زره دار

کابل کابل زره دار سیمکان

کابل کابل زره دار البرز

کابل کابل زره دار ابهر

کابل کابل زره دار سینا

کابل کابل زره دار سیمکو

کابل کابل زره دار متال

کابل کابل زره دار کرمان

کابل کابل زره دار شاهین

اطلاع از لیست قیمت محصولات دیگر

برای آگاهی از لیست قیمت دیگر محصولات سیم و کابل بر روی لیست قیمت سیم و کابل کلیک نمایید

برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان جهت سفارش هر یک از محصولات کابل زره دار با ما در تماس باشید  0213391017409127796852

کابل زره دار چیست ؟

کابلی را که در ساختار یا اجزای تشکیل دهنده آن لایه یا بخشی با هدف افزایش استحکام مکانیکی به کار رفته باشد، می توان زره دار و مسلح نامید. این لایه می تواند به شکل مفتول (سیم) یا نوار از جنس فولاد گالوانیزه، آلومینیوم و موارد مشابه دیگر باشد. این جزء در کابل از آن در برابر تنش ها، ضرب دیدگی و فشارهای مکانیکی خارجی محافظت می کند. به بیان دیگر کابل زره دار قابلیت نصب در محیطی که در معرض نیروهای خارجی آسیب رسان است، خواهد داشت.

Armored cable

انواع سیم و کابل زره دار

در توضیح کابل زره دار سرب دار باید گفت کابل زره دار یا کابل آرموردار، دسته‌ای از کابل‌های افشان است که قدرت‌هادی بالایی دارند. در ساختار اختصار جهانی کابل زره دار به اختصار SWA شناخته می‌شود. بیشتر مصارف کابل زره دار در سیستم‌های انتقال برق از زمین به قدرت یک کیلو ولت به بالا استفاده می‌گردد. کابل زره دار در سیستم برق فشار ضعیف در بیشتر مواقع از مس مفتول و در برق‌های فشار قوی از آلومینیوم نیز به عنوان‌هادی استفاده می‌شود. اهمیت استفاده از‌هادی درست در کابل زره دار از آنجا اهمیت پیدا می‌کند که ممکن است در فشار برق بالا، سیم‌های مسی زودتر داغ شوند و کابل زره دار خاصیت خود را زودتر از دست بدهد. مانند اکثر کابل‌ها، در کابل زره دار نیز از عایق پی وی سی استفاده شده است. به دلیل بالا بودن مقاومت در برابر آب و همچنین خواص الکتریکی بهتر، از این عایق استفاده می‌شود. این لایه از پلی وینیل کلرید ساخته شده است. این لایه زیرین، مرز محافظ بین لایه درونی و بیرونی کابل زره دار را ایجاد می‌کند. کابل زره دار باید دارای یک زره باشد که در مقابل فشار‌های ناشی از وزن زمین و ضربات احتمالی جلوگیری کند. این نوع کابل‌ها چند رشته استیل و در کابل‌های تک رشته، چند رشته آلومینیومی هستند. نوعی لایه از سرب است که روی عایق اولیه کابل زره دار سرب دار قرار می‌گیرد. و در لایه بعدی زره، همیشه این دو قسمت را از هم جدا می‌کند.

ضمانت اصل بودن

تمامی محصولات این صنایع سیمکان اصل بوده و دارای ضمانت نامه‌ی کتبی می‌باشند

گارانتی 7 رو بازگشت​

تضمین بازگشت کالا های تولیدی توسط این برند در صورت وجود هرگونه اشکال و نارضایتی تا 7 روز

تحویل سریع محصول​

طرف قرار داد با بزرگترین شرکت‌های باربری و ارسال کالا در کمترین زمان ممکن به اقصی نقاط کشور

مناسبترین قیمت​

پایین ترین و مناسب ترین قیمت به همراه بالاترین کیفیت محصولات سیمکان در فروشگاه یکتا صنعت

برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان جهت سفارش هر یک از محصولات کابل زره دار با ما در تماس باشید  0213391017409127796852

آرمور کابل چیست ؟

تولید کننده کابل زره دار یا همان کابل آموردار با عنوان اختصاری SWA استفاده میکنند. بیشترین استفاده از کابل زره دار برای فشار بالای یک کیلو ولت در زیر زمین است. کابل زره دار می تواند کاربریهای گوناگونی داشته باشد؛ یعنی کابل برق، فرمان، ابزار دقیق و انواع کابل مخابراتی را می توان به شکل زره دار تولید نمود. از طرفی جنس و شکل بخش زره نیز عاملی برای تمایز این محصولات است. در ادامه به انواع کابل برق زره دار اشاره می شود :

Armored cable

قیمت کابل برق آرموردار

قیمت فروش کابل آرموردار برق در انواع فشار ضعیف، فشار متوسط یا ۲۰ کیلوولت و ۳۳ کیلو ولت یا فشار قوی، به صورت به روز به مشتریان این محصولات که غالبا از این کابل ها در پروژه های مختلف استفاده می کنند، ارائه می شود. لازم است مشتریان برای دریافت آخرین قیمت این محصولات بنا به سایز های مورد نیاز خود با این مجموعه تماس بگیرند.

در ابتدا قصد داریم اطلاعاتی فنی در خصوص کابل آرمودار و انواع مختلف این کابل ها که در بازار عرضه می شوند، به شما مشتریان گرامی ارائه نماییم. کابل آرموردار یا زره دار به دلیل دارا بودن زره در ساختمان کابل غالبا در محل هایی استفاده می شود که احتمال وارد شدن صدمه به بدنه کابل وجود دارد. به همین دلیل کابل های زره دار می تواند از زخمی و قطع شدن رشته های داخلی کابل که جریان برق از آن عبور می کند، جلوگیری نماید.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان جهت سفارش هر یک از محصولات کابل زره دار با ما در تماس باشید  0213391017409127796852

نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید